2013. augusztus 16., péntek

7. fejezet

Brigi szemszöge*

Felegyenesedtem, leszedtem magamrol Nóri leveleit és magyarázkodni kezdtem.
- Nem az én ötletem volt. Ne engem nézzetek hülyének. - mindenki Nórit kezdte bámulni.
- Mi van? - kérdezte.
- Semmi. - kócolta össze a haját Zayn, és levette róla a pulcsiját. Nevetve vándorolt vissza a barlangjába Louis-val.
- Tessék. - adta Dani kezébe a cipőket Nóri.
- Mire kellettek? - szólalt meg mellettem Leeroy.
- Így olyan volt mintha karmaim lennének. - mondta Nóri olyan hangsúllyal mintha mi lennénk a hülyék.
- Anya a lábán szokta hordani őket. Akkor neki is karmai vannak? - kérdezősködött Lee.
- Feküdjetek vissza. - utasította őket Liam és eltűnt Danival a sátorban.
- Jössz? - kérdezte Niall.
- Mindjárt megyek. Menj csak. - mosolyogtam rá. Mintha nem is történt volna semmi. Egy csapásra minden olyan lett mint régen. Leszámítva, hogy Nóri egy bokszzsákhoz hasonlóan össze lett verve és az én kezem is lila foltos. Csak abban reménykedtem, hogy mindez valóság, nem pedig egy gyönyörű álom.
- Mi is menjünk. - ajánlotta fel Hazza, miközben Nórit ölelte. Nem tudtam elképzelni, hogy ennyi fájdalom, és bántás után, hogy képes átölelni. Mert, bár, én is kikapok, Niall nem okoz ilyen komoly sebeket
- Egy pillanat. - mondta Nóri, mire Hazza elengedte és elment. - Na indulás befelé. - terelgette Nóri a skacokat. - Nyugodtan alhattok még.
- De mindjárt reggel van. - mondta Justin a gyerek kupac mögött.
- Látom a napot. - mondta Mia.
- Jól van. Ti fogtok meghalni a túrán. - tudattam velük.
- Túra? - csattant fel mellettem Nóri.

- Ne kezdj el nyafogni. - szólt rá Matty. Matty....szolt rá az anyjára.... Okéé...
- Ti mehettek, de én itt maradok. - ellenkezett.
- Nem maradhatsz itt egyedül. - mondtam.
- Csak figyeljetek. Öreg vagyok már ezekhez a fel a sziklára meg le a szikláról dolgokhoz.
- Tényleg. Ilyen vén csontok nem szoktak túrázni, hogy miután kiértek az erőből a városba, strandra menjenek. - mondtam megértő hangon.
- Mikor indulunk? - kérdezte készségesen.
- Ahogy elnézem...csak néhány óra múlva. Már negyed hat van, és ahogy elnézem senki sem akar aludni. Reggeli után indulhatunk is. - vontam vállat. Beszélgettünk még egy keveset majd egy óra múlva mind a farönkökön ücsörögtünk és a teánkat szürcsölgettük. Pontosabban...szürcsölgettük volna, ha Matty, Mia és Sky nem ugrik be a tóba, és a dokknál nem rántanak bele engem és Justin-t.
- Elment az eszetek! - kiáltottam nevetve amint feljöttem a víz alól.
- Minek strandra menni? Ez sokkal jobb! - kérdezte Sky.
- Már mindent megszerveztünk. Ma túra, strand. Este városnézés. - mondtam és felkapaszkodtam a deszkázott vízi útra.
- Mi lenne ha nem mennék túrázni? Nóri sem nyafogna, és fizetni sem kellene a belépőkért. Olcsóbban megúsznánk.
- Mondja az akinek a garázsában két Ferrarii parkol. - vigyorgott Matthew.
- De annyit szervezettem.
- Nem kell semmit se megtervezni. Csak érezzük jól magunkat. - mondta Mia és felmászott mellém.
- Pontosan. - Matty pedig Mia mellé kapaszkodott fel. Átvetette a karját a tinilány válla fölött, majd amikor hátradőlt, hogy napoztassa meztelen felsőtestét, magával
húzta Mia-t is.
- Sky, ne különcködj. Gyere ide mellém. - mondta Matty.
- Nem birok felmászni. - grimaszolt Sky.
- Segítek. - Justin készségesen nyúlt a lányomért és rakta fel a barátai mellé, aki ki terült és Mia-hoz hasonlóan ráfeküdt Matt karjára
- Beszélek a többiekkel. - sóhajtottam. Kihúztam a lábamat a vízből, majd csurom vizes ruhában és cipőben elcsoszogtam a beszélgető csapathoz. - Nem akarnak strandra menni, se túrázni. - jelentettem ki.
- Ez az! Nem kell túrázni, nem kell túrázni! - és még az én táncom a béna. Nóri úgy nézett ki mint egy másnapos pingvin.
- Én se akarok menni. - mondta Lee.
- Anya! - kiabált Logi az egyik sátorból.
- Mondjad! - hangzott a meglehetősen hangos válasz Dani-től.
- Hol van a rövid gatyám? - ekkor Sky jelent meg.
- Adsz egy törölközőt? - kérdezte halkan.
- Mindjárt hozok egyet. - bebújtam a legnagyobb sátorba, amiben a gyerekek és a bőröndök voltak. A poggyászaink simán befértek, mert a gyerekek - plusz Justin - 6-an voltak, a szállásuk pedig 12 férőhelyes
- Tessék. - adtam a kezébe amint visszaértem mellé. Szégyellősen nézegette ahogy Logan egy szál boxerben ordítozik.
- De nem én raktam el! - kiáltotta.
- Tuti, hogy Lee suvasztotta el!
- Hozzá se nyúltam a gatyádhoz! - Leeroy is torka szakadtából üvöltött.
- Befejezni! Most! - szolt rájuk Liam. Apai tekintélyének köszönhetően azonnal csend lett.
- Felveszem a másikat. - durrogott Logi. Bement a bőröndös sátorba és eltűnt.Hallottam ahogy Sky légzése helyreáll és már nem percenként egyszer vesz levegőt.
- Szóval nem megyünk túrázni, se strandra
? -  kérdezte Dani, hogy megtörje a kínos csendet.
- Nagyon úgy néz ki. - mondtam.
- Akkor ugorjak a tóba? - kérdezte Louis.
- Megyek veled. - mondta Nóri.
- Csak felveszem a fürdőruhám. Nóri eltűnt, és pár perc múlva bikiniben tért vissza. Louis-val beugrottak a  tóba, majd őket követte Logan, Lee és Hazza is. Zayn, Danielle, Sky és én beszélgettünk. Liam beült a kocsiba és a térképet babrálta.
- Menj te is. - böktem oldalba Skyler-t. Danielle és Zayn jól elbeszélgettek így saját csevejt kezdeményeztem a kislányommal.
- Nincs kedvem.
- Valami baj van Matty-vel? Vagy esetleg Logi miatt...
- Nem Logan miatt. Semmi bajom vele.
- Tudom. Épp ez az. Bejön neked, nem igaz?
- Ha lehet ezt inkább hanyagoljuk. Egyébként is... Eddig is vele voltam, pedig már régóta tetszik.
- Akkor Matty miatt?
- Igen... - lehajtott fejjel babrálni kezdte a körmét.
- De mi történt? Nem láttam semmit.
- Hát...az van...hogy Mia meg Ő... Szóval, nem foglalkozik velem úgy mint mielőtt azt csinálták volna.
- Mit csináltak? - ennyi idősen még csak eszembe se jutott elveszíteni a szüzességemet, gondoltam.
- Mielőtt csókolóztak volna.
- Jaaah. - sóhajtottam.
- Inkább vele van mint velem. Mintha....Mia kidúrt volna, érted? - nézett rám szomorúan. Mintha egy darabot szakítottak volna ki belőle. Matt hiánya valahogy gyengébbé tette.
- Jaaj, kicsim! - vontam a mellkasomra és a haját kezdtem simogatni. - Biztos nem szándékos. Sem Mia, sem Matty nem akart megbántani. Nem tennének ilyet.
- Tényleg nem. - szólalt meg Mia a hátunk mögött. Sky kiugrott az ölemből és szembe
fordult az aprócska lánnyal. - Nem tudtam, hogy bánt. De azonnal véget vetek neki. Ne haragudj! Nem tudtam, de tényleg. - szabadkozott a Mia.
- Semmi baj. - mondta Sky. Zayn-nek és Dani-nek is szemet szúrt a jelenet és a lányok figyelték.
- Nem fordul elő többet. - suttogta Mia, miközben átölelték egymást
- Na mi van itt? - megérkezett a hő szerelmes. A mosolya azonnal lehervadt amint meglátta ahogy Sky arca szomorúan, csukott szemmel kandikál ki Mia válla fölött. Sietősen, mégis gyengéden és óvatosan fordította ki Skyler-t Mia karjaiból és szembe állította magával. - Skyler, mi a baj? Rosszul vagy? Fáj valamid?
- Nem, minden rendben.
- Akkor mi ez a....meghitt, szomorú jelenet?
- Ez csak olyan csajos izé. - legyintett Mia, majd alig észrevehetően Sky-ra kacsintott.
- Jobb ha nem tudok róla? - kérdezte Matt miközben Sky szeme közzé nézett. Egy pillantást sem vetett Mia-ra. Sky még mindig jobban érdekelte...
- Ahan. - mondta halkan Skyler és átölelte Matty-t.
Dél elmúlt, megebédeltünk amikor cseperegni kezdett az eső. Átpakoltuk a bőröndöket a kisebb sátrakba és bebujtunk a nagyba. Az eső szinte már szakadt, amikor besötétedett és villámlani kezdett. A hideg minket, a szél pedig a sátra rázta. Csendben, összebújva vacogtunk, a vihar végét várva...

2 megjegyzés:

  1. Szia. Itt van egy kis meglepetés. :) http://itsmydifficultlife.blogspot.hu/p/awards.html

    VálaszTörlés