2013. augusztus 11., vasárnap

2. fejezet

Brigi szemszöge*

Még 2 perc... Ennyi időm maradt. Sky nincs itthon, és ez az egyetlen egy dolog van ami jelen pillanatban örömet okoz.
Még mindig a hófehér kanapén ücsörögtem, és a digitális órát bámultam. A kijelző sarkában az aprócska másodpercmutató őrjítő sebességgel száguldott. Amikor az óra kereken, este 10-et mutatott, tudtam hogy hamarosan - még ha nem is vagyok benne 100%-ig biztos - Niall fog beesni az ajtón. A bizonytalanságom csak az idővel volt kapcsolatban. Mert, abban biztos voltam, hogy fájni fog és borzalmas lesz. De az időt nem tudom megmondani pontosan, csak körülbelül. Ilyenkor szokott hazaérni Liam-től, vagy Zayn-tól.
Ők azok akiket megbír maga mellett. Louis-val és Harry-vel csak akkor beszél, ha nagyon muszáj, vagy akad egy fellépésük. Liam az egyetlen aki mindenkivel tartja a kapcsolatot. Zayn csak Harry-vel nincs jóban. Az, hogy ő Nóri bátyja, az idők során csak még közelebb hozta őket egymáshoz. Zayn jóban van mindenki mással. Louis viszont neheztel Harry-re, Niall-re és Liam-re. Bonyolult dolog bizonyos szempontból, de könnyen le tudom egyszerűsíteni: mindenki haragban van mindenkivel csak nem egyforma szinten.
Egymást hibáztatják a történtek miatt, holott mind hibásak.
Az egész azzal kezdődött, hogy Harry-nek gyereke lett. A sajtó kipécézte magának, és mindent tönkre tett. Harry elvesztette a hírnévbe vetett hitét, és rászokott a drogokra. Majd magával rántotta Liam-et. A többiek egész jól bírták. De megszületett Sky és Mia. Mia Tomlinson. Niall és Lou is úgy járt, mint Harry és rászoktak az ivásra és a drogozásra. Eleanor nem bírta, és Mia-val elköltözött a szüleihez. Lou most egyedül él az egykori "bandlak,,-ban. Zayn volt az egyetlen, de egy éve őt is magával rántotta a reménytelenség. Egyedül kevés volt, hogy visszahozza a fiúkat, és minden próbálkozása visszafelé sült el. Perrie is elment. Nóri, Danialle és én maradtunk. A végén mindig rájöttem, hogy Niall akármit csinál, szeretem...
Hallottam ahogy a kulcs lassan elfordul a zárban, annak ellenére, hogy az ajtó nincs is bezárva. A fejem a felhúzott lábamra támasztottam és igyekeztem lassítani a légzésemen. Az ajtó kinyílt és vártam, hogy beérjen az egyenlőre rendezett nappaliba.
- Szia" - emeltem fel a fejem kelletlenül amikor a hátam mögé ért.- Merre jártál? - kérdeztem kedvesen és felé fordultam.
- Liam-el és Paul-al pókereztem.- megkerülte a kanapét és leült mellém. Elvette a távirányítót a dohányzóasztalról és a zenecsatornára kapcsolt. Lélegzet visszafojtva vártam  a folytatást, miközben felismertem Justin Bieber-t, aki Nóri 18. születésnapján az életünk részévé vált. Hazza ajándéka ként jelent meg a semmiből a Ferrari-ával. Soha nm felejtem el amikor Nóri a boldogságtól a földre rogyott, és zokogva próbált hálálkodni a jó Istennek. Justin és Harry felvakarták a padlóról, ő pedig  egyenesen Justin ölébe ugrott és azt kiáltotta "Never Say Never!,,.
A szám vége felé megjelent egy jel a képernyő sarkában ami azt jelezte, hogy most mi megy éppen és hogy mi következik utána. A mostani egy olyan műsor volt ahol egy bizonyos előadó számait játszották, minden alkalommal másét, és híreket mondtak róla.
Ekkor hirtelen pánik fogott el, és Niall felé fordultam.
- Nem nézhetnénk valami mást? Nem hiszem, hogy e megfelelő lesz.-mondtam remegve.
Lassan felém fordította tengerkék szemeit, és felvonta egyik szemöldökét.
- Mégis miért? Nem nézhetem a tinibálványomat? Legalább ő maradt aki volt, és nem hagyták cserben a rajongói mert elvette Selena-t és apa akart lenni.- mondta savanyúan.
Borzasztó szagot árasztott. A cigifüst és a tipikus alkoholszag keringett körülötte.
- Nem hinném, hogy túl sok jót fognak róla mondani.- mondtam halkan, megértően.
- Csak figyel.- szólt vissza indulatosan.
- ''A híres és tökéletes családapa talán nem is olyan tökéletes. Feltűnt egyeseknek, hogy hetente 1-szer, 2-szer Harry Styles lakása előtt parkol, és minden alkalommal Nóra Roberts, Harry élettársa nyit ajtót. Talán vége? Jelena-nak annyi egy hűtlen popsztár miatt?,,
- Figyelj, szerintem kapcsoljuk ki.- ajánlottam mielőtt a bemondónő folytatta volna.
- És mi van ha csak barátok? - elhajította a távkapcsolót, az meg belevágódott a tv képernyőbe, és valósággal átlyukasztotta.- Hülye ribanc! - ordította a füstölgő készüléknek.
- Niall! - kiáltottam rá, és megpróbáltam visszaülni a helyére.
- Talán te is egyetértesz a szajhával? - a Justin téma nagyon fel tudja húzni.
- Nem, dehogy is.- ülve nem tudtam visszahúzni a kanapéra, ezért felálltam és a mellkasára fektettem a karom.
- Húzz már innen! - lelökött a matracra. Fájdalmas arccal rázta a fejét majd elindult felfelé a lépcsőn.- Megyek, lefekszek.- azzal eltűnt. Lehetséges, hogy ma ennyivel megúszom? Feleslegesen idegeskedtem?
- Megjöttem! - szólt egy bársonyos gyermekded hang as bejárat felől. Hál' Istennek lemaradt az ordítozásról. Tudtam, hogy ezt Nórinak köszönhetem....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon durva, de ettől jó. Az előző évadot is olvastam és nem számítottam volna ilyen folytatásra *-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Na akkor örülünk, hogy sikerült meglepnünk téged/titeket ! :) :Dxx

      Törlés