2013. augusztus 15., csütörtök

6. fejezet

Brigi szemszöge*

Egy pillanatra kínos érzés fogott el, de aztán rájöttem, hogy feleslegesen aggódok. Abban a pillanatban....azt éreztem, hogy önmagam vagyok... Kezdett sötétedni, Justin és Harry helyet cseréltek. Justin beült hátra, Niall helyére. Majd folytattuk az utunkat.
- Mikor érünk oda? - hallatszott Nóri hangja leghátulról.
- Hazza! - hajoltam közelebb, Niall-en keresztül, a sofőrhöz.
- Igen? - felém fordította zöld szemeit, majd visszakapta az útra.
- Mikor érünk oda?
- Fél óra.
- Fél óra! Annyit kibírsz! - ordítottam hátra.
- Melyik poronty nyugtalankodik? - kérdezte Niall. A karját átvetette a vállam fölött és közelebb húzott magához. Az amit akkor éreztem....leírhatatlan. Mind tiszták, együtt utazgatunk, és mindenkinek jó kedve van...mint régen...
- Hát...Nóri. Ha öt porontynak lehet nevezni. - kuncogtam.
- Van egy olyan érzésem, hogy még mindig annak számít.
- Sokat komolyodott. - tette hozzá Liam a hátunk mögül.
- Az lehet, de még mindig nem tud főzni. - Harry szája huncut mosolyra húzódott.
- Erre való a házvezető nő. - keltem a barátnőm védelmére.
Érkezéskor hatalmas sóhaj kíséretében kezdtek kiszállingózni a gyerekek a busz hátuljából. Az ikrek azonnal beleugrottak tóba, Matty és Skyler térerő után kutattak. Mia volt az egyetlen aki segített nekem.
- Ezt vigyük oda, rendben? - kérdeztem és a bogrács állványát a kezébe adtam én pedig az edényt vittem.
- Oké. - mosolygott.
- Most pedig szedjük ki a sátrakat.
- A bőröndökkel mi lesz? - kérdezte útban a csomagtartó felé.
- Majd a fiúk kiszedik. - legyintettem. A kezébe adtam két, összehajtogatott, tasakba dugott sátrat, majd én is kézbe vettem párat. - Matty, Sky! - kiáltottam, mire kérdőn fordultak felém.  - Gyertek pakolni.
- Lee, fejezd be! - szólt Dani hangja a tópartról. Mindössze 100 méternyire tőlünk.
- Ne már, Brii! Szólj anyunak. - nyavalygott a csupaizommégislusta srác.
- Ha szolok anyádnak kezdhetünk összepakolni. Pedig még ki se pakoltunk.
- Segítek felállítani. - ajánlkozott Sky Mia-nak aki a sátorral bajlódott. Félelmetesen nézett ki aprócska kezében a kalapács amivel az első éket akarta leütni.
- Segíts a lányoknak. - mondtam kedves, kérlelő hangon.
- Jól van. - odaszaladt a két ügyetlenkedő, 14 éves lányhoz és egy pillanat alatt leverte a földbe a hegyes tárgyat. A pakolás végeztével igazi nyári tábort építettünk. Mindenki kiválasztotta egy neki tetszőt, ideglenes otthont. Niall és én egybe, Zayn és Lou is egybe bújtak be, ahogy Liam és Dani is. Harry és Nóri kisajátított egyet, és csak abban reménykedtem, hogy nem lesz semmi baj. A gyerekeké a legnagyobb sátor lett és mind együtt terültek el benne. Előtte viszont kipróbáltuk a tűzhelyünket és Daniella megfőzte a világhíres kakaóját. Miután mindenki bögréje kiürült bebujtunk a sátrainkba. Nem tudtam aludni Niall-el ellentétben. Mélyen aludt amikor lépteket hallottam és a cipzár, amely ajtóként funkcionált, szétnyílt. Rémülten ültem fel.
- Gyere, van egy ötletem. Gyere már. - unszolt Nóri. Megdermedve ültem majd megráztam a fejemet és újra két lábbal álltam a földön.
- Hajnali kettő van.
Hagyjál már. - sutyorogtam. A lustaság átható ereje...
- Jaj, gyere már.
- Jól van. De nem érdekel, hogy szerinted teli hold van. Nem kezdek el megint vitatkozni. - kimásztam a sátorból majd nyújtózkodtam egyet. - Na mondjad.
- Szívassuk meg a srácokat. - vigyorgott égő szemekkel.
- Mi van?
- Szíva...
- Ne mond el megint.
- Oké. Szóval a terv: a tipikus horrorfilmes, vérfagyasztó szívatás.
- Ahan. - bambultam. Az álom majdnem állva ragadott magával, de tudtam, hogy ha visszafekszek az álmosságnak nyoma vész.
- Kellenek faágak, Zayn pulcsija, Dani nem túrázni való cipője, azt...
- Olyan sok minden változott de te még mindig gyerek vagy. - vágtam közbe. Pár év és betöltjük a 40. életévünk...de ő minden rossz ellenére önmaga maradt.
- Ez olyan mintha én beszélnék Kidrauhl-ról, csak....ő már nem Kidrauhl. - biccentett egyet a srácok sátra felé, amiben Justin is ott bujkált.
- A terv. - juttattam eszébe egy rövid csend után.
- Ja, igen! Szóval... Már összegyűjtöttem cuccokat. - beledugta Dani tűsarkújába a kezét, miután belebujt Zayn pulcsijába.
- Ez meg minek?
- A cipő azért mert így olyan mintha karmaim lennének, a pulcsi meg azért, hogy ne látszódjon ki a fejed. Na segíts egy kicsit. - felkaptam a faágakat és leveleket majd a hajába, a pulcsi nyakához majd vártam a következő utasításra, bár az, hogy a fejem nem látszódhat kissé megijesztett. - Most pedig vegyél a nyakadba.
- Mi van?!
- Csssss! Meghallják.
- Mi van? - kérdeztem újra, jóval halkabban.
- Vegyél a nyakadba, hogy magasabb legyek.
- Értem, hogy alacsony vagy, és
magasabbnak akarsz tűnni, de tudod, erre találták fel a magassarkú cipőket.
- Nem akarok magasabb lenni, csak addig míg a szívbajt hozom a srácokra. - Nagyot sóhajtottam majd a nyakamba küszködtem Nórit aki a hatalmas pulcsi derekát a fejemre húzta. Elkormányozott a célpontig majd morogni kezdett.
- Ez nem elég meggyőző. - suttogtam az álcánk alól. Alig kaptam levegőt és el is fáradtam. Először utaztam 8 órát, aztán pakoltam legalább 2 órán keresztül. Az álcánkon pedig egy óráig dolgoztunk, majd legalább háromnegyed órába telt mire rájöttünk, hogy hogyan kéne felrakni Nórit a nyakamba. Negyedjére sikerült, így az is beletelt egy órába, ha nem többe. 4 óra negyed 5 körül járhatott, amikor a sátor mellett portyázni és morogni kezdtünk.
- Akkor morogj te.
- Nekem nem megy. - nyafogtam.
- Akkor ne kritizálj. Grrrrr! - folytatta. Úgy lépkedtem, hogy minél több faágra tapossak rá, hogy ijesztőbb legyen. Pár perc elteltével Mia hangját hallottuk.
- Sky! Sky! - szólt a vékonyka hang.
- Mi van? Hagyjál már, alszok. - morgott Skyler.
- Mi az? - kérdezte Logan aggódva.
- Mi csoda? Nincs ott semmi. - Justin is ébredezett.
- De van! - sikoltott Mia és Logan egyszerre.
- Mi a sz*r?! - ordított a visongókra Matt.
- Az! - sikoltott Sky.
- Mi a fene! - Leeroy hangja pár oktávval feljebb csúszott.
- ÁÁÁ! - Justin sikoltása összekeverhető volt egy nőjével, mire Nóri és én elnevettük magunkat. Olyan hangosan kacagtatunk, hogy felismerték a hangunkat és Matty vágódott ki az ajtón.
- Anyu, te hülye vagy?! - kacagott.
- Anya? - Skyler
húzta feljebb a pulcsi derekát és kukucskált be alá.
- Dől a faaa! - ordította Nóri. Éreztem ahogy az egyensúlyom elhagy, és a gravitáció hátrafelé ráncigál. Lee és Logan lépett ki a sátorból, Justin-nal és Mia-val.
- Borulunk! - kiabáltuk egyszerre Nórival.
- Anya!
- Anyu!
- Fogd meg!
- Itt vagyok!
- Megvannak! - hallatszottak a kiáltások. Újra talpra álltunk mire a One Direction tagjai és Dani is megjelent. - Ez mi?! - nevettek.
- A cipőm! Az mit keres ott?! Nóri! - Dani is nevetésben tőrt ki.
- Szedjétek le, mert megszakadok! - nyögtem.
 - Jövök! - kacarászott Harry a hátam mögött majd egy perc elteltével a súly eltűnt a nyakamból.

ui.: A szereplők életkorábbanegy aprócsak változás történt Logan, Leeroy és Matty 15 évesek míg a lányok Mia és Sky 14. A többik maradtak annyik amennyik voltak.:)xx

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése