2013. augusztus 14., szerda

5.fejezet

Nóri szemszöge*

Justin érkezése után felszaladtam Matty-hez.
- Megjött Justin! - kiabáltam a szoba ajtaja előtt.
- Mondd meg neki, hogy várjon meg lent! - hangzott a válasz. Visszamentem a számomra legkedvesebb vendéghez, és leültem vele szembe a konyhaasztalhoz.
- Jól érzed magad? Nem kellene orvoshoz menned? - kérdezte aggódva, amit először fel sem tudtam fogni. Kellett egy perc mire rájöttem, hogy úgy nézhetek ki, mint aki most szabadult.
- Nem. Semmi bajom.
- Elég ramatyul nézel ki...
- Kösz, ezt minden nő szereti hallani. - mosolyogtam el magam.
- Merre viszed a gyereket?
- Csak kocsikázunk egyet. - vont vállat.
- Oda mered neki adni a kocsidat? - hüledeztem. Jobban vigyáz a csili vili verdájára mint az életére.
-  Mi baja lehet? Amúgy is...vettem másikat. Azt adom neki oda.
- Szóval....vettél egy új kocsit és azt adod oda neki nem a régit. - morfondíroztam felvont szemöldökkel.
- Pontosan.
- És én vagyok a hülye... - felálltam és a konyhaszekrényhez csoszogtam majd egy bögrébe kávét öntöttem. - Kávét?
- Kérek. És.... - kezdte de a csengő félbeszakította.
- Egy pillanat.- menetközbe elé toltam a koffeines italt. Kitártam az ajtót, és két tizenéves lány alakjába botlottam. - Sziasztok, csajok! - köszöntem nekik kedvesen.
- Helló! - köszönt elsőként Sky.
- Szia.- majd Mia. Vékonyka hangja mosolygásra késztetett. Kedves, mosolygós arcvonásai csak még jobban elvarázsoltak. Gesztenyebarna haja súrolta vállát.
- Matty-t keresitek? - kérdeztem közben arrébb léptem az ajtóból.
- Justin még... - kérdezte Sky amikor
becsuktam mögöttük az ajtót.
- Most akartam közölni vele. - lépett ki Bieber mosolyogva a konyhából. Összeszűkült szemekkel fürkésztem hol őt, hol a padlót bámuló lányokat.
- Mehetünk? - szaladt le Matty a lépcsőn.
- Előbb Justin elmondja nekem, hogy mi folyik itt.- mondtam.
- Még nem mondtad neki? - Matt Justin mellett állt meg. Úgy éreztem magam mintha térkép nélkül rohangálnék a világ legnagyobb városában. Semmit sem értettem.
- Hát...az van, hogy... - nagy levegőt vett, majd hadarni kezdett. - Brigi kitalálta pár nappal ezelőtt, hogy menjünk el sátorozni a ........ Lochindorb tóhoz. De nem tudtuk, hogy mit szolnál hozzá, ezért csak akkor szóltunk amikor már mindent megszerveztünk. Így nem kell emiatt aggódnod. Mindent elintéztünk, neked csak be kell ülnöd a kocsiba, egy hét múlva pedig haza jönni. A kaját Zayn és Niall vállalta. A programokat Louis és Liam, Harry meg én pedig sofőrködünk...
- Á-á-ácsi! Harry is benne van? Meg Louis, Liam Zayn és Niall? Brigi miért nem szolt? Te pedig nagy bajban vagy, fiatal ember. - fordultam Marry-hez. - Azt mondtad kocsikázni mentek.
- És megyünk is, és amint megvettük a sátrakat és visszaértünk mehetünk sátorozni. - mondta, bociszemekkel. Bár, semmi szükség nem volt a hizelgésre. Soha nem bántanám az én kicsi fiamat.
- Nem tudom, hogy mindent beraktam-e, vagy hogy azt raktam-e el neked amit vinni akarsz, úgyhogy indulás előtt nézz bele ezekbe. - Harry lépkedett lefelé a hófehér lépcsőn két hatalmas bőrönddel. Meg áll az eszem.
A One Direction egy hétig? Együtt? Buli? Mint régen? A gyerekekkel? Mi van itt? Lehunytam a szememet és nagyot sóhajtottam. Mire felnyitottam mindenki közelebb jött és kérlelni kezdtek.
- Léci! - nyafogott mögöttem Brii. Nem vettem észre amikor bejött.
- Jól van! Jól van! - emeltem fel a kezemet és elindultam a bőröndök felé. Mindenki velem mozdult. Várták a folytatást. - De én nem csinálok semmit. Nem gyújtok tűzet, nem gyűjtök rőzsét, nem főzök, nem tartok rendet sehol, nem mosok, csak eszek, iszok, alszok, aztán kezdem elölről. - leültem a bőrönd tetejére és onnan magyaráztam. Mindenki ujjongani és kiabálni kezdett. Harry mellém állt és átfogta a vállamat. A fejemet nekidöntöttem a mellkasának. Amint feltűnt Matty-nek és Brii-nek szinte undorodva néztek felénk. Brii szemében a sajnálat árnyéka is megvillant. Sky pedig rettegve bámulta Hazza-t.
- Meg sem kell mozdulnod. - törte meg Mia magas hangja az ujjongást követő csendet.
Lerendeztem a bőröndöket. Kicseréltem a ruháimat, mert Harry inkább egy divatbemutatóra pakolt mint egy erdei, tópartos túrára.

- Imádlak. - nyomott puszit az arcomra Matt majd beugrott a 14 személyes buszba Sky és Mia mellé. Elől ült Justin, a kormány mögött, Harry pedig mellette. Brii is előre ült egy térképpel a kezében. A második sorba Dani, Liam és Zayn. Niall, Louis és én hátrébb ültünk, hogy figyeljünk a gyerekekre. Ők ültek leghátul. Matty, Mia, Sky és Liam és Dani ikrei, Logan és Leeroy. Nem terveztem különösebb figyelmet fordítani rájuk, de a végén is is beszálltam. Niall és Lou is játszott én pedig nem tudtam mit kezdeni magammal a 8 órás út alatt.
- Te jössz! - mutatott Logan Leeroy-ra.
- Oké...akkor.... Matty! Felelsz vagy mersz? - klasszikus játék, soha nem lehet megunni.
- Merek. - jelentette ki az én bátor fiacskám vigyorogva.
- Ööö.... Smárold le Mia-t! - Leeroy kacagva terült el az ülésben. Nem szégyellősek, annyi szent. Itt ülök én mint felnőtt, itt van Niall aki még nálam is öregebb 2 évvel, és itt van Louis aki kapásból Mia apja. Matty Lou felé pillantott, aki nagy meglepetésemre megvonta a vállát, majd Mia felé mutatott.
- Anyu? - kérdezte kissé félve.
- Tudod, hogy felőlem azt csinálsz amit akarsz.
- Biztos?
- Smárolni akarsz? Csak tessék. Én nem tartalak vissza. De előbb kérdezd meg Mia-t. - pillantottam a fülig vörös, vigyorgó lányra.
- Szabad? - kérdezte udvariasan Matthew. Mia óvatosan bólintott majd Matty közelebb hajolt, át Sky felett aki grimaszolva hunyta le a szemét. Mindannyian "juuj"- olni kezdtünk. Még mi, a "felnőttek" is...
- Mi folyik ott? - szolt egy hang elölről.
- Semmi! - mondtuk kórusba. Matty és Mia visszaültek a helyükre, Louis, Niall és én előre fordultunk, mielőtt Dani és Brii hátrafordult volna. Az ülések között fürkésztek minket. Dani nem talált semmit, de Brii figyelmét nem kerülte el a tökéletes rend. Előre fordult, a kocsi lassítani kezdett. Néhány másodperc múlva elhúzta a busz ajtaját.
- Kifelé.- utasított. Egymás után másztunk ki. A gyerekek, Louis, Niall és én. Libasorban álltunk egymás mellett és vártuk
az ítéletet. - Gyanúsak vagytok. - jelentette ki, miután benézett a kocsiba. Odalépett Sky-hoz, aki azonnal lehajtotta a fejét. - Mi történt? - Sky nem válaszolt, nem akart lebuktatni minket.     
- Hát...- kezdett bele félve, mogyoróbarna szemét a poros út szélére.
- Az igazat.
- Izé... Matty....megcsókolta Mia-t.- nem mert az anyja szemébe nézni.
- Sky! - dünnyögtük egyszerre.
- Juuuuuuj! Matty meg Mia! Még rímmel is! Matty meg Mia! Juuuuj! - Brii hülye tánca az évek során csak még hülyébb lett. Kacarászva, csúfolódva ugrándozott és forgolódott.....

2 megjegyzés: