2013. szeptember 2., hétfő

19. fejezet

Brigi szemszöge*

 Nem fogunk egy hamar megszabadulni tőlük. Annyi szent. És ha még sikerülne is, hamarosan újra megjelennének.
- Beszélni kéne velük. - mondta Skyler.
- Hogy is ne! - tromfolt rá Matthew.
- De ők is csak emberekből vannak. Pénzért csinálnak mindent. Csak azért vannak még itt, hogy valami információt szerezzenek. Nekik abból van pénzük. - magyarázta Sky.
- Ja. Abból, hogy eladnak minket. - azzal Matty felállt és befordult a konyhába. Skyler nagyot fújva, ment utána, majd amikor eltűnt a szemünk elől, halk beszélgetés zaja hallatszott.
- Talán igaza van. - mondta Justin. Nóri és én, azonnal felé kaptuk a fejünket és vártuk a folytatást. - Mondjuk el nekik az igazat.
- De mire bekerül az újságokba úgyis kamuregény lesz belőle. - dörmögött mellettem Nóri. - Neked se, meg nekem se lenne jó. Neked, azért mert Sel azonnal és véglegesen kirakja a szűrödet, nekem meg mert pillanat nem hiányzik egy botrány.
- Amúgy is csináltál már jó párat. Eggyel több, vagy kevesebb, tökmindegy. - mondtam.
- Akkor hazudjunk. Mert...ha az igazságból hazugságot, a hazugságból igazságot csinálnak. - taktikázott Justin.
 - Haaa? - mondtuk egyszerre Nórival.
- Ez hülyeség. - Nórtenilla bedobta magát. Ami szívén, az a száján, szokták mondani. - Te tiszta bolond vagy. Mégis mit lehet ezen hazudni? Azt mondod ami az igazság ellentéte, vagy mi? Csak mert akkor kénytelen leszel világgá kürtölni, hogy nincs Jelena.
- Ouch! - nyögte Justin. Minden reménye elszállt afelől hogy valaha is lesz egy jó ötlete. Eddig egyik terve sem vált be.
- Akkor marad Sky. - jelentettem ki elgondolkozva.
- Mi van velem?! - kiáltott ki Skyler a konyhából.
- Semmi! - kiáltotta Nóri.
- Akkor ki megyek. - Justin egy mély, határozott lélegzetvétellel össze szedte minden erejét, majd az ajtóhoz lépett. Csak állt ott, gondolom azon töprengett, hogy mit is mondjon. Nem mozdult. Nóri megunta a várakozást és ellökte magát a kanapé háttámlájától majd Justin-hoz bicegett és megveregette a vállát.
- Itt leszek én is. - mondta majd Justin sarkig kinyitotta az ajtót.
Borzalmas zaj szűrődött be. Erre Matthew és Skyler is felfigyelt. Kiszaladtak a konyhából és várták, hogy mi fog ezek után történni. Természetesen ők is szembe találták már magukat párszor a médiával, de mindig próbáltuk úgy intézni a dolgokat, hogy csak ritkán kaphassák őket lencsevégre. Érdekesnek találtak minden alkalmat, ahogy eleinte Nóri és én is. És néha még élvezik is, amiről mindig Nóri kezdő pózolgatásai jutnak eszembe.
- Szóval...a helyzet az hogy feleslegesen vagytok itt. - kezdte Justin mire a tömeg kissé lecsendesedett. - Igaz, hogy Sel és köztem akadt némi probléma, de ennek semmi köze Nórihoz. Nagyon jó barátok vagyunk, és a Selena-s dolog miatt költöztem ide.
- A lényeg, hogy megint hülyék voltatok, és csak nekiestetek az ügynek, mint bolond tehén a fiának. - jelentette ki Nóri egész egyszerűen. Tanyasi beszéde hallatán kissé elmosolyodtam, és csak hallgattam, hogy hogyan mondja meg ismét a véleményét. - Esküszöm, néha úgy vagyok vele, hogy hívok hozzátok orvost vagy egy pszichédokit, vagy mit tudom én, mert annyi eszetek sincs mint egy kiló kenyérnek. És soha nem fogytok el. Idegesítő férgek agytok! Annyi van belőletek ahány élete egy hektár macskának van! Húzzatok már a fenébe! Mi is emberből vagyunk úgy hogy jobb ha lekoptok, míg szépen módom!! - Nóri átlépte a küszöböt, mire azonnal talpra álltam. Justin visszább húzta, és épp akkor értem oda amikor visszalépett a küszöbön belülre. Megfogtam a felkarját, de nem húztam vissza. Csak biztonságos távolságba akartam tartani a kamerás emberektől.
 - Gyere be. - mondtam halkan.
- Veszek egy saját hadsereget és azzal foglak agyonlövetni titeket! - ordította majd sarkon fordult és visszament a lakásba.
- Nem vagyunk együtt. - fejezte be Justin.
 Nóri példáját követve, visszamentünk a nappaliba és kulcsra zártuk az ajtót.
- Most már nem kell afelől aggódni, hogy összeboronálnak minket. - mondta Justin Nórinak.
- De. Csak most már anyu brutális beszéde is téma lesz. - forgatta a szemét Matthew.
- Csak elmondtam a véleményemet. - mondta Nóri. - Inkább lefekszem. - azzal megindult a lépcső felé.

- Nem, nem fekszel. Nem fogok mindent egyedül csinálni. Amúgy se menne nélküled és Matty nélkül. Egy csomó hülyeséget kell aláírni. Csak azt tudtam eddig elintézni, hogy három nap múlva meglegyen a temetés. - magyaráztam. Nóri durrogva visszafordult.
- Akkor legalább had vegyek fel valamit. - forgatta a szemét, majd újra megindult. Felszaladt a lépcsőn és pár perc múlva farmerban és egy fekete pólóban jelent meg. Belebujt a szintén fekete cipőbe, és beállt mellém.
- És hogy megyünk ki.? - kérdezte.
- A hátsó ajtón. - mondta Justin. Nem értesített sem engem, sem senki mást a tervéről.
- Aztán? - sürgette Matthew.
- Aztán elmegyünk.
- Ennyi? - kérdezte Skyler.
 - Ahan. Ez a terv.
- Jól van. Hagyjuk. Csak menjünk mert rengeteg a dolog. - sóhajtottam majd megindultam a hátsó kijárat felé. A többiek követtek, majd autóba szállva mindent elrendeztünk amire egy nap alatt időnk volt.
 Hazafelé menet Skyler és én ismét a hátsó ajtón távoztunk. A vártnál könnyebb volt, de könnyűnek azért mégsem nevezném. Utoljára 6 évesen bujkáltam, de azt is csak azért mert Nóri kémeset akart játszani és én hülye bele is mentem. Bár, most nem kellett a földön mászni és sárt kenni az arcomra, borzasztóan éreztem.magam mire hazaértünk. Lefárasztanak. De nincs mit tenni, és hiába mondanám el én is a véleményemet  -  ahogy Nóri - semmit sem érne. Figyelmen kívül hagyják az ember magán életét. És nem tudunk tenni ellene...
- Jó éjt! - nyomtam puszit Sky fejére az ágy szélén ülve.
- Apa hol van? - kérdezte váratlanul.
- Azt...nem tudom. De biztos jól van.
- Szerintem meg nem.
-Jaj, Sky! Mégis mi baja lehetne?
- Bármi. És biztos vagyok benne, hogy van valami baja. Mert ha nem lenne, akkor haza jött volna.
- Nemsoká hazajön. Biztos vagyok benne.
- És ha...?
- Nincs és. Ismerem és tudom, hogy hamarosan itt lesz....

2 megjegyzés:

  1. Bocsánat, bocsánat és megint csak bocsánat, hogy eddig nem írtam, csak nem igazán volt időm, de most bepótolom :)
    Hát egyszerűen nagyszerű volt ez a rész. Nem volt benne semmi különleges, de mégis nagyon tetszett, talán azért mert amikor Nóri kiment, hogy beolvasson a paparazziknak én is ilyeneket mondtam volna a helyében. Persze azt nem, hogy "nekiestetek az ügynek, mint bolond tehén a fiának" na ennél a mondatnál nagyon elkezdtem röhögni :D
    Lehet, hogy Sky-nak igaza van, és valami baja történt Niall-nak?? :O azt nem bírnám elviselni :(

    tudom, hogy ez a komi nem lett valami hosszú, de legalább annak is örülök, hogy tudtam időt szakítani :P
    Dorinz xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi gond mi is nagyon örülünk, hogy tudtál időt szakítani a mi kis blogunkra :3 Meg persze abban is bíztunk, hogy nem csalódunk benned és nem hagysz minket cserben!:) Ennek a kominak is nagyon örülünk úgy mint a többinek. Igen az a mondat picit parasztos de az is kell.:D csak úgy megjegyzem városba lakunk.... Igaz, hogy pici idegesítő város de nem baj :Dxx

      Törlés